joi, 16 februarie 2012

Lis Er Stille-Nous 2012


Alta trupa pe care o ascult pentru prima data. Sunt danezi, catalogati drept post-rock. Mai au trei albume si e musai sa ma aplec si spre alea. Au un bass harait, o orga ca de biserica la un moment dat si niste tobe care iti ajung pana in stomac daca asculti la casti. Piesa Myte iti taie respiratia...Atmosfera f misto, de ascultat musai, dupa umila mea parere.







Songs:
01 – 8
02 – Human Head
03 – The Ball
04 – Epitome
05 – Myte
06 – Torchers
07 – AsylumReap

Musicians:
Martin Byrialsen / vocals, piano
Jon Gotlev / drums, electronics
Asbjørn Hansen / bass, synth
Tue Schmidt Rasmussen / guitar, effects




5 comentarii:

  1. Ai un blog foarte fain, unde am gasit multe trupe pe gustul meu si care imi usureaza cautarile de noutati. Am nimerit aici datorita unui search pentru Neil Cowley trio haha. Am scris aici pentru ca vreau sa iti recomand albumul The Collibro(2010) de la Lis er stille, care zic eu, e cel mai bun material scos de ei. Nous e mic copil pe langa el :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam. Inca nu am apucat sa imi bag urechea si pe The Colibro, o sa o fac cat de curand. Auzisem de ei de pe Progarchives, dar nu apucasem sa ii ascult, m-au lasat masca oricum cand i-am auzit.

      Ștergere
    2. Daca vrei iti pot face si eu niste racomandari metalice sau nemetalice dar nu neaparat din 2012. Ador sa vorbesc despre muzica, mai ales cand am cu cine :).

      Ștergere
    3. Desigur, chiar te rog. Si eu ascult multe altele decat cele postate aico. Blogul l-am facut de foarte putin timp, mai mult ca un fel de "arhiva" a ceea ce iese nou. Asa ca astept recomandarile tale.

      Ștergere
    4. iti zic aici la comentarii ? :))
      daca ai facebook, ma gasesti cu ilinca alexandra olteanu, iasi :D chatu' e prietenos :)

      Ștergere