duminică, 30 septembrie 2012

Diana Krall - Glad Rag Doll 2012

Jazz si blues pe noul album al cantaretei canadiene, alaturi de care apare, printre altii, si chitaristul Marc Ribot. De pus spre ascultare.


4/5









 Songs:
1 We Just Couldn't Say Goodbye
2 There Ain't No Sweet Man That's Worth the Salt of My Tears
3 Just Like a Butterfly That's Caught in the Rain
4 You Know I Know Ev'rything's Made for Love
5 Glad Rag Doll
6 I'm a Little Mixed Up
7 Prairie Lullaby
8 Here Lies Love
9 I Used to Love You But it's All Over Now
10 Let it Rain
11 Lonely Avenue
12 Wide River to Cross
13 When the Curtain Comes Down
14 As Long As I Love
15 Glad Rag Doll
16 Garden in the Rain
17 There Ain’t No Sweet Man That's Worth the Salt of My Tears (Alternate V)                

Musicians:
Diana Krall / Vocals
Marc Ribot / Electric Guitar, Acoustic Guitar, 6 String Bass Banjo
T Bone Burnett / Guitars
Bryan Sutton 7 Guitars
Colin Linden / Guitars
Dennis Crouch / Bass
Keefus Green / Keyboards, Mellotron
Howard Coward / Ukulele, Mandola, Tenor Guitar, Harmony Vocals
Jay Bellerose / Drums




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu